βίντεο από κρίση τιμπραντος !!!!!!!!!


Πολλές φορές έχω μιλήσει με φίλους και εξηγώ πως FOCDE η FOE είναι δυο ομοσπονδίες στην Ισπανία που έχουν πολλούς αξιόλογους κριτές και ιδιαίτερα TIMBRADO ESPANOL.Στην χωρα μας επικρατεί η άποψη και η φοβία πως τα καναρίνια ΔΕΝ ΑΞΙΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ ισάξια από τις δυο ομοσπονδίες και πως πχ εάν έχω ένα καναρίνι που το μεγαλύτερο μέρος του ρεπερτορίου του είναι συνεχές τραγούδι ένα κριτής FOCDE δεν θα το κρίνει σωστά η ίσως να το απαξιώσει ή αντίστροφα. Πέρυσι είχα την χαρά να συμμετέχω στο Πανελλήνιο πρωτάθλημα καναρινιών  φωνής στην Πτολεμαΐδα και έβγαλα ο ίδιος τα συμπεράσματα τα μου βλέποντας πολλά πουλια μου να περνούν υψηλές βαθμολογίες .Όταν δε λέγαμε στον κριτή discuntinue η floreo η Κλασικό εκείνος μας έλεγε TIMBRADO ESPANOL .
Θέλω να πω στους φίλους του Ισπανού τενόρου  πως έχω αγωνιστεί με κριτές και από τις δυο ομοσπονδίες δεν είχα κανένα πρόβλημα και πως ΔΥΣΤΥΧΏΣ κάποιοι χρησιμοποιούν την αγνοια κάποιον άλλων εδώ στην Ελλάδα για να προωθούν δικά τους συμφέροντα και αν δεν είναι έτσι έχουν πλήρη  αγνεία το τι είναι TIMPRADO ESPANOL.
Το παρακάτω βίντεο δείχνει ένα κρήτη OMJ της FOCDE να κρίνει πουλια το όνομα του είναι D.JOSÉ MORENO ακούστε τα πουλάκια και απολαύστε.....




Η COM αποδέχεται την fisa της FOCDE οι φωνές FOE έχουν αντιστοίχιση στην στην fisa της πρώτης .Ένα καλό πουλί με οποιονδήποτε κρήτη κρίνετε αξιόλογα και δεν απαξιώνετε.
Και για να μην γίνει θέμα συζήτησης και παρεξήγησης των παραπάνω ειμαι υποστηρικτής της FOE  χωρίς όμως να με απασχολεί η να με φοβίζει ποιος κριτής θα κρίνει τα πουλιά μου.!!!!!!!!




Share